Transference.org
read / discuss / question

Links / Related: Contemplicity / Cool: Greg Egan

Login:    Password:      Don't have a username? Register!

Discussion > Off-Topic > S P A M

S P A M

Wanderer (June 4th, 2003, 2:08 pm)

Damn dude, this is really dumb. Now i'm getting spam that advertises more traffic on www.transference.org... friggin annoying. Did anyone else get a message like that (it comes from Helen Baker and has www.transference.org as subject)?

S P A M

cyn004 (June 4th, 2003, 7:38 pm)

Ugly, nope. but I don't think this applies to me..or maybe...ugly

I've had a few messages like that...

cruise (June 5th, 2003, 10:20 am)

They are very annoying, but fortunately I use Pocomail, which has some pretty good filtering for that kind of thing.

Any suggestions for stopping this kind of thing :P

I've had a few messages like that...

Wanderer (June 5th, 2003, 3:54 pm)

yeah, putting in anti email-harvesters protection for every email link you pull from a database.... Converting them to html-ascii code characters would do the trick, but offcourse that's slightly annoying if you actually use those email addresses as links.

So have I...

Eldritch (June 6th, 2003, 2:47 pm)

Only it's not that woman. it's someone else. Different people to tell you the truth,

Excuse me a moment...

Narainsbrain (June 9th, 2003, 6:40 am)

...But I just have to try this out and see what it looks like.

narainsbrainatyahoodotcom

Right, I'm done now. =)

(Btw, I haven't got any spam about TsfE, but I've received something that sounds exactly like what you're talking about with narainsbrain.deviantart.com in the subject line.)

Edit: Ugh, that looked awful!

Yeah,

cruise (June 9th, 2003, 12:52 pm)

I can obsfucate the addresses if they're just being displayed, but as you say, that ain't an option if I want to link 'em.

I wasn't aware I displyed any email addresses though...lemme go check the user pages...

Yeah, see, I don't show the email anywhere...if does exist, it must be in the fora somewhere...

Yeah, you'd think!

Wanderer (June 10th, 2003, 7:47 am)

There's one on my homepage though, for the msn thingy... which isn't linked so it'll work out nice for you ;)

I know that shite...

Hellkeepa (June 10th, 2003, 9:16 am)

HELLo!

I've gotten three mails from that same woman (man rather) just that they were about the Ninja-Association pages. Finally shut up when I threatened to sue them, and referenced to the law I that forbid their actions; Sometimes it's good to live in Norway. ;-)

Happy fraggin'!

I know that shite...

Wanderer (June 10th, 2003, 12:02 pm)

that's pretty sweet stuff....

I wonder if a similar law is existing in belgium. Might be worth checking out ;)

Discussion > Off-Topic > S P A M

Register to post.